Portugalska Miranda Vinho Verde Rosado




Miranda Vinho Verde Rosado kupiłam przez pomyłkę. Na sklepowej półce znajdowało się wśród słodkich win, ale jak się później okazało, jest winem półwytrawnym. Na początku nie byłam do niego przekonana, jednak skoro już wpadło w mojej ręce, pomyślałam, że może warto dać mu szansę.

Muszę przyznać, że po spróbowaniu Mirandy byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Wino ma smak winogron i jest mocno orzeźwiające, myślę, że idealnie sprawdzi się w nadchodzące letnie wieczory, ze względu na swoją "lekkość"😀. Trunek jest delikatnie musujący, ma też ładny kolor. Zarówno w butelce, która dodaje mu uroku, jak i w lampce, prezentuje się świetnie.

Na etykiecie Mirandy Vinho Verde Rosado można przeczytać, że wino jest świetnym dodatkiem do sushi, makaronów czy owoców morza, ale według mnie, równie dobrze smakuje solo 😉.

Jako miłośniczka win słodkich, śmiało stwierdzam, że półwytrawna Miranda w różowej wersji przypadła mi do gustu. Mimo, że jest lekko kwaśna, smakuje naprawdę dobrze, zwłaszcza porządnie schłodzona, podczas ciepłych dni. Mimo że, dzięki Miranda Vinho Verde Rosado przekonałam się w jakimś stopniu do win półwytrawnych, to jednak wina słodkie są dla mnie nadal numerem jeden 😀.









       

     



          🍷 Kraj pochodzenia Portugalia
          🍷 Idealna temperatura wino to 8-12 stopni
          🍷 Woltaż 10%
          🍷 Cena za butelkę to ok. 18 złotych









Miranda Vinho Verde Rosado dostaje 7/10 ⭐.



A Wy co myślicie o winach półwytrawnych i po jakie sięgacie najczęściej? 😀


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Malinowa Sophia Frizzante- wino czy raczej alkoholowy napój?

Jak smakuje mleko ukochanej Pani (Maryi)? Recenzja Liebfrauenmilch

Bulgarius Prestige-prestiż w taniej cenie?