Malinowa Sophia Frizzante- wino czy raczej alkoholowy napój?






 Jakiś czas temu podzieliłam się z Wami moją opinią na temat wina Sophia Red w słodkiej odsłonie, które skradło moje serce.  Zachęcona pozytywnym doświadczeniem postanowiłam spróbować Sophie Frizzante o smaku malinowym (mimo silnych chęci znów wybrałam to słodkie 😉).



Sophia Frizzante jest delikatnie gazowana, ma aromatyczny zapach i smak malin, ale bardzo ciężko wyczuć w niej alkohol. Trunek jest naprawdę dobry, lecz bardziej przypomina malinowy sok z wodą lekko gazowaną niż wino. Na plus jest oczywiście piękny i mocny kolor napoju oraz dobra cena.

Muszę jednak przyznać, że trochę się  rozczarowałam, ponieważ liczyłam na coś naprawdę ekstra. Nie mogę jednak też skazać tego malinowego trunku na straty, bo smakowo jest całkiem niezłe.

Według mnie Sophia Frizzante o smaku malinowym świetnie sprawdzi się w samotny wieczór z książką, jako dodatek do przekąsek czy napój orzeźwiający w upalne dni. Natomiast jeśli ktoś ma ochotę na wino z prawdziwego zdarzenia, to może się rozczarować.





     





      🍷 Kraj pochodzenia Bułgaria                                                   
      🍷 Woltaż 10%
      🍷 Najlepiej smakuje schłodzone do temperatury 8 stopni
      🍷 Cena to około 11 złotych






             



     Sopfia Frizzante o smaku malinowym dostaje 6/10⭐




Oczywiście jak zawsze zachęcam do podzielenia się Waszymi opiniami 😀😀.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak smakuje mleko ukochanej Pani (Maryi)? Recenzja Liebfrauenmilch

Bulgarius Prestige-prestiż w taniej cenie?