Sophia Red- wspaniałe wino za grosze...





  Podczas ostatniej wizyty w sklepie Sophia skusiła mnie oczywiście niską ceną 😉. Akurat zbliżał się weekend i potrzebowałam jakiegoś winka na wieczorny seans filmowy, więc pomyślałam, że warto przetestować nowy trunek. W moje ręce oczywiście wpadła Sophia w słodkiej wersji, ale na półce zauważyłam też wina półsłodkie i półwytrawne tej marki, więc każdy znajdzie coś dla siebie 😀.

  Sophia ma bardzo klasyczny i prosty wygląd butelki, a co najważniejsze naprawdę świetnie smakuje!
Wino jest doskonale wyważone, można w nim wyczuć nutę czereśni i jeżyn, które idealnie się razem komponują. Najbardziej ucieszyło mnie to, że pijąc wino, można od razu stwierdzić, z jakich owoców jest zrobione. Moją uwagę przykuł również piękny, rubinowy kolor wina oraz aromatyczny zapach. Muszą przyznać, że Sophia w słodkim wydaniu skradła moje serce, myślę, że jest to jedno z lepszych win z dolnej półki cenowej jakie piłam. Idealny smak i kolor za tak niską cenę wydaje się być niemożliwy, a jednak 😃.

  Moim zdaniem ten wspaniały trunek przypadnie do gustu miłośnikom słodkich, czerwonych win. Sophia będzie świetnym towarzyszem zarówno na spotkaniach towarzyskich, jak i w zaciszu domu, gdy chcemy zrelaksować się po ciężkim dniu. Pamiętajcie, żeby podawać ją schłodzoną 😉.








            🍷 Kraj pochodzenia to Bułgaria
            🍷 Idealna temperatura wina do 14 stopni
            🍷 Woltaż 11%
            🍷 Cena 13 złotych









  Sophia Red dostaje 8/10⭐






Kto jeszcze nie próbował tego afrodyzjaku, to gorąco zachęcam, a tego, kto już miał okazję do podzielnia się opinią 😀. A może ktoś próbował wino Sophia w wydaniu półsłodkim lub półwytrawnym?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Malinowa Sophia Frizzante- wino czy raczej alkoholowy napój?

Jak smakuje mleko ukochanej Pani (Maryi)? Recenzja Liebfrauenmilch

Bulgarius Prestige-prestiż w taniej cenie?