Señorio de Valán- czas na mój numer 1

Señorio de Valán ! Dla mnie hiszpański zdobywca złotego medalu w top 3! Kupiłam przypadkowo, bo całkiem ładnie wyglądało.Wybrałam słodkie czerwone. Tamtego wieczoru miałam je pić z koleżanką, która stroniła od win, ale gdy spróbowała Señorio de Valán zakochała się :) Właściwie to ja razem z nią.
Śmiało mogę stwierdzić, że jest to moje ulubione winko, które mogę polecić każdemu kto jest fanem słodszych alkoholi. Niestety nie spróbowałam do tej pory białego, a szkoda, bo wydaje mi się, że również jest znakomite patrząc przez pryzmat jego czerwonego brata. 
Butelka jak najbardziej na plus-matowa z siateczką, prosta,klasyczna etykieta.
Myślę,że zdobyłoby wielu fanów, wyśmienite dla smakoszy win słodkich i półsłodkich typów reńskich.

🍷 Idealna temperatura to 16-18C ( białe 12-14C)
🍷Zawartość alkoholu to 11%
🍷Pochodzi z Hiszpanii- region Valencia




Powstało z gron szczepów Monastrell i Tempranillo. Smakuje jako aperetif, jak i w duecie ze słodyczami i deserami. Właściwie to sprawdzi się na każdą okazję, koniecznie musicie spróbować. 
Z dotychczas podanych win Señorio de Valán jest najdroższy (koszt to około 26zł),jednak różnica w smaku i jakości jest znacząca w porównaniu z poprzednikami. Dla mnie 9/10.





Senorio de Valan Blanco Dulce



A tu jaśniejszy zamiennik dla fanów białych win. Biały Señorio de Valán został wytworzony z gron szczepów Malvasia i Macabeo. Nic więcej na jego temat nie mogę powiedzieć, ale z pewnością trafia on na moją wishlist 🍶 Dam znać po degustacji, buenas noches!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Malinowa Sophia Frizzante- wino czy raczej alkoholowy napój?

Jak smakuje mleko ukochanej Pani (Maryi)? Recenzja Liebfrauenmilch

Bulgarius Prestige-prestiż w taniej cenie?